perjantai 5. maaliskuuta 2010

S-Etukortti/S-ryhmä

We all have it, vihreä kortti joka käy sadoissa ravintoloissa, kaupoissa ja yhteistyökumppaneiden liikkeissä. Sillä voi maksaa ostoksiaan, kerryttää bonusta, on käteiskortti, visa, debit/credit, pankki, luotto, saat maksutapaetua... Mikä muu tämä voisikaan olla kuin S-Bonus kortti!


















((c) www.s-kanava.fi)
S-etukortti = asiakasomistajuus





Poiketen suurimmista kanta-asiakas korteista S- ryhmän etukortti edellyttää asiakasomistajuutta, jossa maksetaan asiakasomistaja maksu (esim sok:lla 100 €). Tämän summan voi kerryttää joko bonuksilla tai maksamalla osuusmaksun suoraan bonustilille. Bonusta saa ostoista kuten esittelyssä jo kerroin kaikista S-ryhmän paikoista. Sillä saa myös paljon tuote- sekä palveluetuja, esimerkiksi hotelliyö tarjouksia. S-etukortin asiakasomistajuus maksu on asiakkaan omaa rahaa, jonka saa takaisin jos joskus päättää lopettaa asiakkuuden S-ryhmällä. Tällöin kortti täytyy palauttaa ja rahat saa takaisin kerryttämästään tai maksetusta jäsenyydestä.

Bonus-esimerkkejä

Jos yhden hengen talous kuluttaa kuussa yhteensä 505,60 € S-ryhmän liikkeissä tai yhteistyökumppaneiden liikkeissä, näyttämällä S-etukorttia, bonus on kuussa 15, 17 € ja vuodessa 182, 03€

Jos kahden hengen talous kuluttaa kuussa yhteensä 961,98 € S-ryhmän liikkeissä tai yhteistyökumppaneiden liikkeissä, näyttämällä S-etukorttia, bonus on kuussa 48,08 € ja vuodessa 577,01 €

Jos kolmen hengen talous kuluttaa kuussa yhteensä 1522,45 € S-ryhmän liikkeissä tai yhteistyökumppaneiden liikkeissä, näyttämällä S-etukorttia, bonus on kuussa 76,12 ja vuodessa 913,47 €

(Lähde/esimerkit: www.s-kanava.fi)

S-etukortin omistaminen on siis sekä tuottoisaa, että kannattavaa. Sillä saa rahanarvoisia etuja sekä se kerryttää bonusta rahana. S-ryhmä on kasvanut viimevuosina räjähdysmäisesti ja asiakasomistajuus on sille selvä ylilyöntiasema, koska näin ollen S-rymän asiakkaat ovat enemmän kuin vain kanta-asiakkaita, he ovat avainasiakkaita ollessaan asiakasomistajia. Bonus ja ylijäämäpalautukset ovat mahtava keino saada asiakkaat käyttämään S-ryhmän liikkeitä ja palveluja sekä olemaan rekisteröityjä avain-asiakkaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti