lauantai 6. maaliskuuta 2010

Oma kanta-asiakkuuteni


Oheisessa kuvassa omat kanta-asiakas korttini
Ylärivi: S-etukortti, Sol-kortti,Galleryn kanta-asiakaskortti
Keskirivi: Stockan kortti, Suomalainen kirjakauppa kantiskortti
Alarivi: Plussa-kortti, Club Change-kortti ja
Filmtown kantis-kortti.
Olen huomannut, että eniten käytän S-bonuskorttia. Käytän sitä lähes päivittäisissä ostoksissani. Luen myös yhteishyvä lehden, joka tulee kotiin kerran kuussa ja siinä kerrotaan kanta-asiakas tarjoukset mitä kortilla esim tulevana kuuna saa. Toinen mitä käytän tarjouksissa paljon on Stockmannin kanta-asiakas kortti. Olen saanut muutamasta ostoksesta ihan tuntuvaa alennusta (esim Guessin laukusta) kun olin saanut aiemmista ostoksista alennussetelitä. Kolmas mitä käytän suhteellisen paljon on Filmtownin kantiskortti, joka maksaa vuodelta 10 € ja sillä saa esim tiistaisin kaksi uutusleffaa yhden hinnalla. Vähiten käytän Suomalaisen kirjakaupan korttia, hankin sen vain sen takia, että olin ostamassa koulukirjaa kaupasta ja minulle kerrottiin, että saan 5 euroa alennusta kirjasta, jos liityn kanta-asiakkaaksi. Toinen mitä käytän erittäin harvoin on Solin kortti jota käytän oikeastaan vain silloin kun käyn pesulassa pakollisilla asioilla että saan rekisteröityä käyntini pesulassa. Kortilla saa myös etuja, mutta en ole koskaan hyödyntänyt niitä niiden tarpeettomuuden takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti